تدریس در آکادمی کاری شو

تدریس آنلاین

تدریس آفلاین و آنلاین یعنی چی؟!

در دنیای امروزی با توجه به مشغله‌های روزانه مردم، امکان حضور در کلا‌س‌های حضوری برای اکثر علاقه‌مندان به کسب تخصص وجود نداشته و تمایل به شرکت در دوره‌های مجازی افزایش پیدا کرده است؛ البته لازم به ذکر است که دوره‌های مجازی به دو بخش زیر تقسیم می‌شوند: الف) دوره‌های آنلاین ب ) دوره‌های آفلاین در دوره‌های آنلاین که شبیه به برگزاری یک وبینار بوده، مدرس و دانشجویان دوره بصورت همزمان در اتاق درس بصورت آنلاین حضور داشته و هر زمان که دانشجویی نیاز به گفتگو با مدرس دوره را داشته باشد، می‌تواند با روشن نمودن میکروفون سیستم، صدای خود را در اتاق درس پخش کرده و سوال خود را از مدرس یا منتورهای حاضر بپرسد. البته شایان ذکر است که این موضوع علاوه بر مزیت شمردن آن، شاید به عنوان ضعف نیز شناخته شود! چرا که مدت زمان برگزاری آن کلاس محدود بوده و ممکن است مدرس مجبور به پاسخ به سوالاتی شود که اکثر دانشجویان حاضر در اتاق به آن اشراف کامل داشته و بدین صورت زمان آن جلسه برای این دسته از دانشجویان بیهوده سپری و به اتمام خواهد رسید! اما در دوره‌های آفلاین، مدرس در منزل خود بدون حضور هیچ دانشجویی و با آرامش خاطر کامل، اقدام به ضبط و تدوین قسمت‌های آموزشی خود نموده و سپس فیلم هر جلسه را با فرمت mp4 در پنل سایت آپلود می‌کند؛ بدین صورت دانشجویانی که در دوره‌های آفلاین شرکت نموده‌اند، می‌توانند در هر روز و ساعتی اقدام به مشاهده آن قسمت کرده و درصورت نیاز، زمان جلسه را به عقب یا جلو هدایت کنند.

چرا تدریس آفلاین، از تدریس آنلاین بهتر است؟!

در دوره‌های آنلاین می‌بایست مدرس و دانشجویان در یک ساعت از روز مشخصی آنلاین شده تا کلاس درس برگزار شود، از نظر ما این نوع آموزش معایب زیادی دارد:

۱. ساعت شروع و پایان جلسات از قبل مشخص و برای اتاق وبینار تنظیم شده است؛ به همین علت در صورت بروز اختلال در اینترنت یا وقوع یک اتفاق از پیش تعریف نشده برای سرور، مدرس و یا دانشجویان دوره، آن جلسه ممکن است بیهوده از بین برود.
۲. باتوجه به تعریف مدت زمان هر جلسه برای سرویس برگزاری وبینار، ممکن است بخش اعظمی از جلسه با گفتگوهای غیرضروری هدر رفته و در اینصورت امکان افزایش مدت زمان جلسه بخاطر از بین رفتن تمامی برنامه ریزی‌های انجام شده توسط مدرس و دانشجویان وجود نخواهد داشت!
۳. در دوره‌های آنلاین به دلیل هندلینگ سرویس برگزاری وبینار و کنترل کلاس توسط مدرس و استخدام پشتیبان وبینار، تعداد دانشجویان قابل ثبت‌نام قطعا محدود خواهد بود!
۴. شهریه دوره به دلیل اجاره اتاق برگزاری وبینار و همچنین تعداد کم دانشجویان بصورت خصوصی محاسبه شده که دراینصورت برای دانشجویان مبلغی زیاد و برای مدرس سود کمی خواهد داشت!
۵. همچنین پس از شروع دوره، امکان ثبت‌نام دانشجو جدید وجود نداشته و دراینصورت بایستی تا شروع دوره جدید منتظر ماند که معمولا این اتفاق رخ نخواهد داد!

اما آموزش‌های آفلاین هیچ کدام از معایب فوق را نداشته و باتوجه به آنالیز دانشجویان و نتایج بدست آمده، درحال حاضر بهترین گزینه برای کسب تخصص و یا تدریس آن است! از مهمترین مزایای دوره‌های آفلاین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. مدرس می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به ضبط قسمت‌های دوره نماید.
۲. دانشجو می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به مشاهده جلسات دوره نماید.
۳. باتوجه به عدم اجاره سرویس‌های برگزاری وبینار و همچنین عدم حضور پشتیبان آنلاین در اتاق وبینار، شهریه آن به مراتب پایین‌تر بوده که در اینصورت برای دانشجویان صرفه اقتصادی داشته و باعث افزایش فروش می‌شود.
۴. باتوجه به عدم حضور دانشجو در هنگام ضبط قسمت‌های دوره، گفتگوی غیر ضروری رخ نداده و به همین علت تمام مدت زمان آن جلسه بصورت مفید ضبط و آپلود می‌شود.
۵. باتوجه به آفلاین بودن دوره، درصورت عدم توانایی دانشجو در یادگیری سریع مباحث تدریس شده، امکان مشاهده مجدد جلسات با سرعت کمتر برای وی وجود دارد.
۶. باتوجه به آفلاین بوده دوره، امکان ثبت‌نام بی‌نهایت دانشجو در بازه زمانی‌های متفاوت وجود داشته که در اینصورت تا زمانی که دوره بر روی سایت وجود داشته باشد، مدرس از هر فروش آن کسب درآمد خواهد داشت.

مزایای تدریس مجازی در آکادمی کاری‌شو برای مدرسین چیست؟!

۱. آکادمی کاری‌شو بالاترین نرخ محاسبه سود فروش برای مدرس را بین تمامی سایت‌های رقیب دارد!
۲. آکادمی کاری‌شو تنها پلتفرم آموزش مجازی بوده که به ازای هر فروش، تسویه حساب آن با مدرس را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
۳. آکادمی کاری‌شو با سرویس اعتباری اسنپ‌پِی طرف قرارداد بوده و به دلیل وجود امکان پرداخت اقساطی، احتمال تهیه دوره‌ها توسط کاربران بیشتر است.
۴. آکادمی کاری‌شو هر موضوع قابل تدریس را با یک مدرس قرارداد بسته و به همین علت دیگر از آن موضوع، دوره آموزشی دیگری توسط مدرس‌های غیر در سایت قرار داده نخواهد شد؛ این موضوع باعث از بین رفتن سردرگمی دانشجویان در خرید دوره آموزشی می‌شود، چرا که در سایت‌های رقیب از هر موضوع چندین دوره با سیلابس‌ها و مدت زمان‌های متفاوت وجود داشته و کاربر نمی‌داند که تهیه کدام دوره بهتر است!
۵. آکادمی کاری‌شو دارای اینترنت نیم‌بها بوده و آپلود و دانلود تمامی فایل‌ها برای مدرسین و دانشجویان صرفه اقتصادی خواهد داشت.

میزان رعایت استانداردهای کدنویسی روز دنیا در سایت آکادمی کاری‌شو چقدر است؟

در صورتی که کد‌های سایت بصورت استاندارد نوشته نشده باشند، در مباحث سئو توسط موتور‌های جستوگر از جمله گوگل نمره پایین تری دریافت کرده و در صفحات ابتدایی جستجو نمایش داده نخواهند شد. آکادمی کاری‌شو همواره تلاش کرده تا وب‌اپلیکیشن خود را با Ui Ux زیبا و مدرن به همراه Performance و سرعت لود بالا با استفاده از آخرین استاندارد‌های روز دنیا پیاده‌سازی کرده و انشالله در آینده نه چندان دور، اپلیکیشن‌های موبایلی اندروید و ios خود را بصورت native منتشر می‌کند. در ادامه از شما دعوت می‌گردد تا فیلم آنالیز کامل وب اپلیکیشن آکادمی کاری‌شو را در وب سایت‌های معروف Google Pagespeed web و Gtmetrix مشاهده نمایید:

پشتیبانی ۷/۲۴ برای مدرسین و دانشجویان

یکی دیگر از معضلات و مشکلات همیشگی که کاربران با سایت‌هایی که بر بستر فروش دوره‌های آموزشی فعالیت می‌کنند مواجه می‌شوند، مبحث امور پشتیبانی است! در اکثر شرکت‌های رقیب، محدودیت ساعت کاری واحد امور مشتریان که معمولا تا ساعت ۱۴ و یا ۱۷ به همراه عدم پاسخگویی و پشتیبانی در ایام تعطیل می‌باشد، تجربه به شدت منفی‌ای را برای دانشجویان و همچنین مدرسین به وجود می آورد! با افتخار کارشناسان آکادمی کاری‌شو در تمامی ایام تعطیل و همچنین غیر تعطیل بصورت شبانه‌روزی (۷/۲۴) آماده پاسخگویی به تمامی سوالات تخخصی و غیر تخصصی در رابطه با مشاوره قبل از خرید، مشکلات حین پرداخت و سوالات مربوط به دوره به دانشجویان و همچنین مدرسین می‌باشند.

سهم مدرس از هر فروش چطور محاسبه می‌شود؟!

حق السهم مدرس از فروش دوره‌های خود در آکادمی کاری‌شو، برای هر فروش برابر %۶۰ مبلغ پرداختی کاربر در درگاه پرداخت، بعد از کسر کارمزد درگاه می‌باشد!

کارمزد درگاه باتوجه به نوع درگاه پرداخت انتخاب شده توسط دانشجو در صفحه سبد خرید متفاوت می‌باشد؛ درنتیجه لطفا توجه داشته باشید که از %۱۰۰ وجه دریافتی آکادمی کاری‌شو از درگاه‌های پرداخت، مبلغ %۶۰ آن حق السهم مدرس دوره بوده که در مثال‌های زیر بصورت کامل متوجه نحوه محاسبه و تسویه حساب بر اساس درگاه پرداخت انتخابی کاربر خواهید شد.

یک مثال از نحوه محاسبه حق السهم مدرس و تسویه حساب آن در درگاه سامان کیش

فرض مثال دانشجویی دوره X را به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان از طریق درگاه پرداخت سامان کیش (سپ) در ساعت ۲۲:۳۰ تهیه کرده است.

۱. کارمزد درگاه سامان کیش برابر ۴۰۰۰ تومان می‌باشد؛ درنتیجه پرداختی درگاه به آکادمی کاری‌شو برابر ۹۹۶,۰۰۰ تومان می‌باشد.
۲. حق السهم آکادمی کاری‌شو بابت میزبانی و پشتیبانی دوره و همچنین فروش آن برابر %۳۵ معادل ۳۴۸,۶۰۰ تومان می‌باشد.
۳. حق السهم مدرس دوره بابت این خرید برابر %۶۵ معادل ۶۴۷,۴۰۰ تومان می‌باشد.
۴. از آنجایی که قبل از ساعت ۲۳ دانشجو پرداخت خود را نهایی کرده است، درگاه پرداخت با آکادمی کاری‌شو در اولین سیکل پایا یعنی ساعت ۵ صبح (۶ ساعت بعد) تسویه می‌نماید؛ درنتیجه اگر پس از ساعت ۲۳ این پرداخت انجام می‌گردید، تسویه حساب درگاه با آکادمی کاری‌شو در ۵ صبح پس فردا یعنی ۳۰ ساعت بعد واریز خواهد شد.
۵. از زمان تسویه حساب درگاه با آکادمی کاری‌شو، نهایت طی ۱۱ ساعت آینده (یعنی تا ساعت ۱۸)، حق السهم مدرس به حساب وی واریز خواهد شد.

۶. به زبان ساده حق السهم مدرس درصورتی که خرید توسط درگاه پرداخت سامان کیش (سپ) انجام شده باشد، برابر %۶۴/۷۴ است.

یک مثال از نحوه محاسبه حق السهم مدرس و تسویه حساب آن در درگاه اسنپ پِی (سرویس اعتباری اسنپ)

فرض مثال دانشجویی دوره X را به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان از طریق درگاه پرداخت اسنپ پِی (سرویس اعتباری اسنپ) مورخ ۱۴ فروردین تهیه کرده است.

۱. کارمزد درگاه اسنپ‌پِی برای دسته‌بندی آموزشی به همراه کسر مالیات برابر %۳۲/۷ از مبلغ پرداختی کاربر می‌باشد؛ درنتیجه کارمزد درگاه اسنپ پِی برابر ۳۲۷,۰۰۰ تومان بوده و همچنین پرداختی درگاه به آکادمی کاری‌شو برابر ۶۷۳,۰۰۰ تومان می‌باشد.
۲. حق السهم آکادمی کاری‌شو بابت میزبانی و پشتیبانی دوره و همچنین فروش آن برابر %۳۵ معادل ۲۳۵,۵۵۰ تومان می‌باشد.
۳. حق السهم مدرس دوره بابت این خرید برابر %۶۵ معادل ۴۳۷,۴۵۰ تومان می‌باشد.
۴. درگاه اسنپ‌پِی، تمامی خریدهای انجام شده در بازه زمانی یکم تا پانزدهم ماه را مورخ ۱۸ ام همان ماه و تمامی خریدهای انجام شده در بازه زمانی پانزدهم تا آخر آن ماه را مورخ ۳ ام ماه بعد با آکادمی کاری‌شو تسویه می‌نماید.
۵. باتوجه به بند قبل، اگر خریدی قبل از ۱۵ ام آبان انجام شده باشد، در روز ۱۸ ام آبان، و اگر بعد از ۱۵ ام انجام شود، در سوم آذر به حساب مدرس واریز می‌گردد.

۶. به زبان ساده حق السهم مدرس درصورتی که خرید توسط درگاه پرداخت اسنپ‌پِی انجام شده باشد، برابر %۴۳/۷ است.

برای شروع همکاری باید چه کاری انجام دهم؟!

لطفا جهت برگزاری وبینار و یا درج دوره های آموزشی خود، فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید:

تدریس آنلاین