صفر تا صد تکنیک های رزین اپوکسی

در پکیج صفر تا صد تکنیک های رزین اپوکسی، مهارت کار با رزین و ترکیب آن با هاردنر را توسط فیلم های آموزشی بصورت گام به گام از مبتدی تا حرفه ای یاد خواهید گرفت تا به راحتی بتوانید انواع آثار هنری را تولید کرده و درصورت صلاحدید خود به کسب درآمد بپردازید.

صفر تا صد تکنیک های رزین اپوکسی
در حال برگزاری
پرداخت اقساطی
اینترنت نیم بها
۲۱
این دوره دارای لایسنس اسپات پلیر است
خرید قسطی دوره آموزشی با اسنپ پی

پکیج صفر تا صد تکنیک های رزین اپوکسی

دوره آموزشی صفر تا صد تکنیک های رزین اپوکسی توسط مدرس هنرمند شقایق صادقی که حدودا ۵ سال تجربه تدریس این تخصص درآمدزا در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و برخی از آموزشگاه های خصوصی را داشته اند، برگزار شده است.

در این پکیج آموزشی که بصورت مداوم، فیلم‌های آموزشی آن توسط مدرس بروزرسانی می‌شوند، آموزش خلق انواع آثار هنری با ترکیب دو ماده شفاف رزین و هاردنر به همراه تکنیک های اصولی و نکته های مورد نیاز طراحی با زبان ساده و بدون نیاز به هیچ گیش زمینه ای به شما ارائه شده تا بتوانید به محض اتمام دوره، به تولید و ساخت انواع دورهات اکسسوری، لوازم خانگی و آشپزخانه، تابلو، ساعت و … بپردازید.

رزین اپوکسی یک ماده شیمیایی است که معمولا از دو بخش اصلی رزین و مایع سخت کننده (به نام هاردنر) تشکیل شده است؛ وقتی این دو جزء با یکدیگر مخلوط می شوند، یک واکنش شیمیایی ایجاد می کنند که باعث سخت شدن ترکیب به شکل یک جامد شفاف و بسیار مقاوم می شود.

اپوکسی ها بدلیل مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی و همچنین چسبندگی عالی به انواع مواد و سطوح مختلف، در چند سال اخیر بسیار محبوب و معروف شده اند.

این خصوصیات باعث شده تا از رزین اپوکسی در صنایع مختلفی من جمله هوافضا، ساختمان سازی، ساخت قطعات الکترونیکی، تولید جواهرات، اکسسوری ها، میزها و مبلمان استفاده های زیادی می شود.

نمایش ویدیو درباره شقایق صادقی

هنر در دستان شما، دوره جامع آموزش رزین اپوکسی

سوالات متداول
جلسات دوره

دوره های پیشنهادی

نوع دوره
غیرحضوری | آنلاین
سطح دوره
مقدماتی تا پیشرفته
مدت دوره
۱ ساعت و ۴۳ دقیقه تاکنون
پیش نیاز
ندارد!
تعداد جلسات
۱۰ قسمت ویدئویی تاکنون
حجم
یک گیگابایت
روش پشتیبانی
گروه Vip (تلگرام)
آخرین بروزرسانی
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
گواهینامه | Certificate
دارد (رایگان)
اینترنت نیم‌بها
دارد (فقط مشاهده)
امکان دانلود فیلم ها
ندارد!
نوع player فیلم ها
اسپات پلیر
درصد پیشرفت دوره
۶۵٪
شقایق صادقی
مدرس دوره
دارای ۱۰ سال سابقه در حوزه های هنری و همچنین ۲.۵ سال تدریس تخصصی رزین در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و ۱.۵ سال تدریس در آموزشگاه های خصوصی در تهران